Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, October 18, 2010

Eat pray love...: Catatan hampa...


Maaf kepada sahabat maya saya yang berada di Sarawak kerena buat masa ini saya tak dapat keluarkan pre view saya mengenai movie Eat Pray Love.
Saya berkereta sejauh lebih 200Km untuk tengok wayang tersebut dan rupanya cerita ini tak ditayang di Kuantan...
Sebenarnya saya diminta buat satu pandangan saya untuk cerita ini oleh peminat blog ini. Konon katanya pandangan saya lebih dipercayai berbanding dengan laporan akhbar. Naik bangga pula saya...
Saya tak tahu pula bila filem ini nak ditayang? atau memang tak akan ditayangkan di panggung Kuantan...
Jan: mengapa cerita `cerdik' tak sampai ke Kuantan...? He he he sendiri jawab yea...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home