Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, November 13, 2017

Abang tidak se`hot' seperti dulu...

  1. Zaman `hot' Abang sebenarnya sudah lama berlalu. Abang tidak lagi sesegak dulu. Pertambahan umur membuatkan badan Abang kelihatan pendek dan gemuk. Abang bukan lagi sasaran cinta pandang pertama manusia. He he he.

  2. Muka abang sudah jadi bulat dan pipi sudah jatuh seperti kebanyakan lelaki gemuk yang menuju usia 50 tahun. Abang juga sudah jarang melihat cermin kecuali untuk trim misai atau bercukur... Dan apabila Abang berselfi, Abang terpaksa edit dengan ketaranya untuk menampakan Abang masih lagi menarik setidaknya kepada diri Abang sendiri.

  3. Abang selalu jatuh cinta pada diri Abang apabila melihat gambar Abang masa muda....he he he.

  4. Semuanya sudah berubah kecuali hati Abang terhadap adik. Adakalanya ketika rindu sangat dalam, Abang berdoa agar Abang dapat lupakan adik. Dalam seksa, rindu sangat menyedihkan. Dan tentulah lebih menyedihkan kepada lelaki seperti Abang yang semakin tua, gemuk dan sepi.


Abang ketika tingkatan 5 Sains 1

Terkini...





No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home