Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, March 6, 2015

Saya, Daryl dan Astro




1. Saya peminat cerita the walking dead.

2. Watak yang saya suka adalah Daryl.

3. Dia senyap, cekal, berani, tahu apa yang nak dibuat, dan baik.

4. Dan dia setia pada ketuanya Rick.

5. Saya beli posternya.

6. Walaupun saya sudah berusia, keghairahan membeli poster tidak luput.

7.Tapi malangnya saya sudah tidak dapat tengok The Walking Dead sbb Astro dah letak cerita itu dlm siaran yg berHD.

8. Saya tak ada HD...

9. Ini mungkin satu strategi pemasaran..

9. Sampai hati Astro...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home