Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, August 7, 2014

Raya 2014: Shafiq Mohamad Sany

Mohamad Shafiq bin Mohamad Sany merupakan anak saudara saya yang ke 4. Dia anak bangsu kepada adik lelaki saya.
 
 
Beliau di tingkatan 3, dan rapat dengan saya. Semasa dia kecil saya pernah juga memandikannya. Masa tu dia berbogel maklumlah kecil. Kadang-kadang saya letak dia dalam baldi, he he he.
 
Sekarang dia tentu malu untuk mandi bogel di hadapan saya, tetapi saya sebaliknya. Itulah uniknya saya.

   
 
 
Dia suka main bola dan makan nasi. dia juga suka dengar lagu rakyat Kelantan (dikir). Sekarang saya semakin rapat dengannya sebab abangnya Najib sibuk dengan dunia remaja dan dah nak ambik SPM.


Bila balik kampong dialah yang tido di rumah saya. Tetapi dia selalu kejutkan saya dari tidur sebab saya kuat berdengkur.



Kami berpelukan di tokong



Pit mungkin malu kerana saya paksa pukul gambar di supermarket, he he he


Saya tugaskan Pit memasukan duit raya saya  ke sampul.
Pit pandai membuat muka pasrah ala islamik sangat bila berhadapan dengan Tok Ki nya, he he he




Semoga dia mendapat pelajaran yang tinggi dan tidak menjadi ahli PETABI. Saya tidak redha kalau dia jadi ahli PETABI.









No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home