Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 8, 2010

UP CLOSE AND PERSONAL WITH DATUK SHARIFAH AINI

Saya taklah sibuk sangat, malah saya semakin tak sibuk... he he he.




Rasanya tiada apa yang nak ditulis dah... semuanya telah jelas lagi tersuluh, he he he. Sehari-hari sama sahaja. Tiada yang banyak berubah daripada pagi hinggalah ke lewat petang. Semuanya sama, langit tetap membiru dan awan tetap putih...hati tetap pilu (pulak dah).




Namun hati teruja bila membaca berita mengenai UP CLOSE AND PERSONAL WITH DATUK SHARIFAH AINI yang akan diadakan pada 17 April di Grand Ballroom, Hotel Concorde. Khabarnya ia dibuat bagi memenuhi permintaan peminat yang tak puas mendengar suara Kak Pah ketika persembahan bersama Anuar dan Adibah diadakan sebelum ini.




Katanya lagi kali ini peminat sendiri boleh pilih lagu kegemaran mereka. Saya bayangkan tentu air mata saya menitis satu dua titik bila dengar lagu live `Seribu Mawar'. Pada masa tersebut apabila dato' ada berdekatan dengan saya. Terus saya nak peluk dia, saya minat sangat. Saya tak kiralah apa kata ustad-ustad di negara Malaysia.




Lagipun saya bukannya baik mana...dan ada lagi orang yang lebih syaitan daripada saya. Ada...




Jan: Sesekali dengar lagu " Engkau Pendusta" nyanyian Tok Pah rasa nak mati syahdunya...terus capai Malboro... hisap dus-dus-dus...tidak hirau amaran kerajaan.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home