Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, December 6, 2016

Terpisah akhirnya...





Haa...
Hoo...

Jangan menangis jangan bersedih
Sudah suratan kehendak takdir
Jaraknya antara kita terpisah jauh
Luka hatiku yang pedih jiwa tersiksa

Kisah bercinta antara kita
Hanyalah tinggal dalam sejarah
Aku menangis sendiri …. pergilah sayang
Engkau bukanlah milikku …. lupakan saja

Kini kau hidup riang bersama pemuda itu
Oh …. kesal, aku kesal …. kau ragut kasih dariku
Ku tahu hatimu tidak dapat melupakan mimpi yang indah
Ketika engkau dan aku bermain cinta

Kini kau hidup riang bersama pemuda itu
Oh …. kesal, aku kesal …. kau ragut kasih dariku
Ku tahu hatimu tidak dapat melupakan mimpi yang indah
Ketika engkau dan aku bermain cinta

Huu...

Huu...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home