Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, December 8, 2016

Instagram -sukimanishak

Hari ini adalah antara hari yang penting dalam hidup saya, 2016.

Ya, sya selalu ketinggalan dalam hal teknologi jika dibandingkan dengan keluarga saya.

Mungkin saya jenis lambat/takut untuk hadapi perubahan.

Hari ini saya sudah buat akaun instagram saya.
Anak saudara saya yang tolong buatkan.

Saya tidak tahu apa yang harus saya operasikan dalam instagram ini.

Namun anak saudara saya beritahu boleh letak gambar-gambar. Boleh jual Pinggang mangkuk, buku2 dan barang2 saya.

Saya letak gambar yang paling handsum, namun bukannya bertujuan supaya ada orang yang akan 'ikuti' saya, tetapi lebih kepada kepuasan di mana saya sendiri suka tengok.

Saya kelihatan sangat bahagia dalam gambar tersebut. He he...




3 comments:

Cik su said...

Salam..pernah buat instagram 2 kali...tp x pnh isi apa2..sbnrnye x tau nak isi apa.:)

Cik su said...

Salam..pernah buat instagram 2 kali...tp x pnh isi apa2..sbnrnye x tau nak isi apa.:)

Anonymous said...

Sya pun gitu jugak, skrg sya letak gambar2 jea dan sepatah dua kata...he he

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home