Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, December 19, 2016

Pantun lara di Pantai Temasik





Pantai Kemasik cantik jika dipelihara dengan baik, jika sentiasa diadakan usaha untuk memelihara dan mengindahkan lagi suasana tentu akan menjadi tempat persinggahan yang lebih hebat. 

Memang pantai-pantai di Terengganu cantik-cantik.

Saya singgah setulang di pantai ini dan terhasillah empat rangkap pantun lara. Namun saya perturunkan tiga rangkap sahaja sebab satu rangkap lagi terlalu berunsur seksualisme.

Sekian...

Saya pernah menulis hal ini di post yang lalu, sengaja saya paparkan kembali sebab dulu saya pernah amat sedih dan pedih.

He he he...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home