Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 9, 2014

Jemput mak di Kuantan, Amar mahu ikut


Kakak dan Abang ipar saya.


Pada minggu lepas, saya ke rumah kakak di Damansara, Kuantan. Saya mahu menjemput emak ke Muadzam. Sebenarnya mak sudah beberapa hari bermalam di rumah kakak. Memang janji hujung minggu saya akan jemput mak.
 
Seminggu saya menunggu hujung minggu, hati tak sabar jumpa mak. Saya ambik mak, untuk bermalam di rumah saya dulu di Indera Sempurna. Dan anak saudara saya Amar yang sedang berbogel pada ketika itu terus pakai baju mahu mengikut saya juga.
 
Gambar ini bernilai nanti, he he he
 
Amar sudah siap sedia mengikut saya...
 
Pada masa lalu abang Amar iaiatu Azlan rapat dengan saya tetapi kini dia sibuk dengan kelas tuisengnya untuk hadapai SPM tahun ini. Kalau tidak Azlan yang selalu ikut saya.
 
Saya bawa Amar dan mak ke Giant
 
Amar
 

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home