Total Pageviews

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, September 24, 2014

Have a nice day... Bon Jovi (2005)

Semalam selepas memeriksa kertas jawapan, saya duduk sebentar merokok dan mendengar lagu Bon Jovi. Album ini sudah lama saya beli. Saya jarang mendengarnya walaupun ada beberapa lagu saya suka.

 
 
 
Saya jarang membeli album inggeris berbanding dengan album Melayu. Bukan kerana lagu inggeris tidak sedap di telinga saya (banyak lagu yang sedap didengar) tetapi lagu Melayu lebih dekat di jiwa saya. Haaa...
 
 
Zamang muda
 
 
Banyak lagu inggeris yang sedap didengar. Saya mula minat Bon Jovi semasa saya berada di UM. Apabila saya mendengar lagu `Always', saya terus jatuh cinta dengan lagu tersebut dan menjadi lagu kegemaran saya di walkan saya. Saya juga suka lagu `Its my life" dan "Livin on a prayer",
 
Salah satu album yang saya miliki adalah album `Have a nice day' keluaran tahun 2005. Tempo lagu ni cepat. Sangat sesuai di dengar pada pagi hari bila nak gi kerja.
 
ini Cd nya
 
 
belakang cd

 
Sekarang mereka sudah berumur tetapi masih mantap...




Kalau kita beli Cd ini kita dapat juga DVDnya.

Siap dengan buku kecil ada lirik...


Cover

Secara keseluruhan saya beri 8/10 untuk album ini. Tidak rugi membelinya sebab memang kebanyakan lagu sedap didengar membuatkan kita rasa muda dan banyak perkara yang kita belum terokai di dunia ini...Adanya.


2 comments:

Genre Dari Langit said...

ya.. encik pensyarah. saya juga suka lagu always dan lagu its my live. ada beberapa lagi tapi sudah lupa tajuknya :)

lama saya tak dating melawat dan membaca blog encik pensyarah. maaflah..

Nong Andy

sukiman said...

terima kasih kerana kunjungi...

sya alhamdulilah sihat, harap nong juga sihat sekeluarga

   

.

.

.