Total Pageviews

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Wednesday, September 17, 2014

Enrique iglesias greatest hits (2008)

Covernya muka sedih, entah kenapa...

CD ini keluaran tahun 2008. Saya membelinya setelah saya dapati (mengikuti perkembangan albumnya) banyak jugak lagu sedap yang dinyanyikan oleh Enrique. Saya hanya beli Cd kompilasinya sahaja. saya tak beli album studionya.

Dan bila kita beli CD ini kita dapat juga DVD yang memuatkan 11 lagu yang ada video klip. Tak berkelip mata melihat ada antara video klipnya yang seksi habis.

Muka belakang...
 
Saya jarang membeli CD lagu inggeris. kebanyakan koleksi saya lagu Melayu. lagu melayu unik dan mewakili perasaan saya, pun begitu saya ada juga beli album inggeris kalau saya dapati lagunya boleh saya terima...
 
Lagu yang paling saya suka pastilah HERO. Kalau ada orang yang rela mati kerana kita, maknanya dia sangat mencintai kita. Ada ke? Cuba tanya pasangan masing-masing... Tanya dengan ikhlas. He he he.

Setelah lapan kali kecewa, saya sudah tidak percaya kepada cinta. namun tidaklah pula saya menafikan adanya cinta sejati...he he.
 
Ini liriknya:



 
Ada juga lagunya dengan Kak Wit (Whitney Houston). Lagu ini mempunyai rentak yang memberahikan jiwa. Tajuk dia, Could I have this kiss forever.


Bersama mendiang Kak Wit
 
sekian...
 
 


No comments:

   

.

.

.