Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, July 18, 2019

Kisah muka saya...



Hari ini kawan saya applikasikan muka saya menggunakan handpone. Gambar pertama saya menjadi tua. Saya merasa sedih dan terharu. Muka saya buruk. 

Namun kehidupan begitulah, kita tak akan menjadi semakin tua nak elok. Kulit akan berkedut. Saya percaya apabila kita menjadi tua, kita bukan sahaja tidak menarik tetapi menjadi hodoh.

Gambar kedua saya menjadi muda dan glamour. Saya rasa gembira melihat saya menjadi muda. Saya nampak bahagia dalam gambar.




Orang kata hati budi paling penting, rupa paras tak penting, harta tak penting. Saya mahu tampar orang itu..he he he

Saya mahu tampar 8 kali.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home