Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, August 17, 2015

saya `collage'kan gambar laman...

Gambar-gambar lama laman saya

Letih, tetapi seronok. Letih sebab kena teliti, duduk bangun, potong dan angkat daun-daun yang rosak. Seronok lihat laman cantik.

Laman cantik melahirkan suatu perasaan yang gembira. Kerja penat-penat dan dengan dunia yang terkejar-kejar tetapi ada juga tempat yang saya rasa seronok.

 "Rumah kecil sahaja tetapi laman agak luas..." Kata kawan saya yang rumahnya besar, kereta besar dan isterinya juga besar.

Saya tidak lagi bercadang untuk tambahkan pokok-pokok kerana saya sudah tidak larat membersihkannya pada hujung minggu, Saya bercadang mahu mengupah orang untuk menjaga laman saya. Datang sekali sekala pun tak apa. Namun adakah orang yang betul-betul berminat berlaman, bukan sekadar mengambil upah...?






No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home