Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, July 23, 2014

KFC Muadzam, pelajar saya dan usaha untuk bahagia


1. Minggu lepas juga saya ada berbuka di KFC Muadzam.

Dengan kamera ini kita boleh tambah cermin mata dan rambut yang bersesuaian.

2. Rupanya ramai pelajar saya yang berbuka di sana. Saya dah agak dah.


 3. Saya memesan KFC yang ada nasi dan 2 ketul ayam. Saya tengah diet untuk filem terbaru saya. (mengada!)



4. Saya suka bergambar mengalahkan artis kerana `kamera' Lenovo ini dapat menghilangkan kedut dan membuat saya rasa muda. Namun begitu pemukulan ini bukanlah untuk tujuan memasarkan diri.

5. Ia hanya untuk kepuasan diri.

Macam tikus (lihat gigi)

6. Gaya mengada saya mengalahkan pelajar.


7. Semasa di dalam KFC  saya berselpi dengan pelajar.




 8. Begitu juga lepas berbuka di luar KFC saya diserbu bak artis, maka kami berselpi.
 


9. Sebenarnya mereka mengajak saya berbuka dengan mereka tetapi biarlah...biarlah mereka berbuka sesama mereka. Saya tidak mahu kacau daun.

10. Kesimpulannya pada zaman bujang saya pernah berbuka di KFC Muadzam. Ia suatu sejarah.

11. Saya akan terus berjuang mencipta bahagia.


Abang Jan: Hanya Allah yang tahu...

1 comment:

Fatini Azmi said...

Dari Air muke itu.. Penuh dgn tande tanya sebuah kehidupan..

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home