Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Saturday, September 18, 2021

Kebodohan yang tidak terlaksana...

Semalam saya merangcang mahu membeli sebiji kek dan menulis angka aniberserinya.

Satu angka yang menunjukan tempoh masa perpisahan itu berlaku...pada masa yang sama angka yang menunjukan kasih sayang yang bertahan dalam dada saya.

Namun sebiji kek yang kecil itu juga adalah terlalu banyak untuk saya makan...

Tapi yang lebih penting adalah saya tidak melaksanakan kebodohan saya, biarlah angka itu saya bawa ke mati...





No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home