Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, July 20, 2018

Orang tua tengok wayang...?

Saya berasa hendak ketawa apabila kawan saya berkata:

"Tua-tua pun tengok wayang lagi?"

Namun saya tidak ketawa sebab kemudiannya hati saya berubah jadi sedikit sedih. Saya sedih sebab dia tidak lagi tengok wayang. Satu perkara yang saya tahu dia suka buat pada waktu muda. Tetapi sekarang tidak boleh dia buat sebab atas faktor `tua' dan berkeluarga.

Buat seks tak tua pulak! He he he.

Saya akan selalu tengok wayang selagi saya boleh berjalan dan sihat tubuh badan. Tengok wayang sangat menyeronokan. Perjalanan ke tengok wayang juga menyeronokan. Keseronokan bukan satu dosa.

Kepada saya tiada salahnya jika orang tua pergi tengok wayang... Lagipun saya taklah setua mana...he he he.


tak sabar...

Orang tua pun nak seronok jugak. Seronok mereka bijaksana...




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home