Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, April 17, 2024

SELUAR DALAM RENOMA, MUKA SAYA SEBENAR DAN JAM SHOPPE



24 February 2024

Petang tadi saya ke Kuantan Perade. Saya nak cari seluar dalam Renoma, edisi Mikie Mouse. Tapi tak jumpa, saya dah cari juga di ECM dan KCM. Tak ada, mungkin sebab limited edition.

Dalam mencari saya ditegur oleh seorang lelaki, katanya "Sir Sukiman ke?".

Bekas pelajar itu maklumkan dia pernah belajar dengan saya pada tahun 2013. Sempat saya berborak tanya sedikit sebanyak, dan menjawab pertanyaannya sedikit sebanyak pasal perkembangan UNITEN.

Beliau ada beritahu pelajar UNITEN terkenal di kalangan majikan bandar Kuantan, mereka bagus dalam kerja. Tak semena-mena saya rasa bangga.

Beliau datang dari Kemamang bersama isteri dan anak-anak. Mungkin juga sempena nak buka sekolah ramai orang membeli belah, apatahlagi mungkin sempena RM2K.

Di sini saya sertakan gambar muka saya yang terbaru tanpa filter, tanpa make up dan tanpa apa2 usaha untuk kelihatan muda atau handsome macam Remey Ishak. Muka saya seadanya...

Melalui masa kulit hilang keanjalan dan garis keduk dah muncul di dahi dan sekitar mata. Dan misau berserta jangguk ada yang dah memutih. Cuma senyum dan kasih sayang masih sama. Kalau terjumpa tegurlah, saya tak pernah gigit orang di khalayak ramai.

Saya berpendapat elok juga sekali sekala saya paparkan muka yang sebenarnya agar orang cam. Muka tersebut rasanya sudah mewakili muka umur 5Oan. Pun begitu saya akan terus mempost muka saya yang diaplikasikan oleh pelbagai aplikasi demi kesejahteraan dunia somed.

Untuk rekod, gambar yang disertakan (rujuk gambar di bawah) tersebut dipukul oleh Adnan.

Semoga kita semua sentiasa sihat sejahtera tubuh badan, dan dalam lindungan tuhan sokmo, amin.




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home