Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, August 2, 2019

Tidak perlu perkara besar untuk seorang kawan berjauh hati...

Semalam saya rasa tidak selesa atas satu perbualan. Saya berpendapat peristiwa semalam sepatutnya tidak terjadi atau boleh dielakkan...

Namun saya harus berlapang dada kerana setiap perkara yang terjadi akan memberi pengajaran. Akan menyemat satu tekad di hati.

Saya tidak boleh jadi terlalu perasa dan senditif, saya harus hindari diri dari keadaan dan tempat yang saya rasa berisiko. tidak semua orang memahami saya dan tidak perlu saya bercerita pada semua orang...

Saya rasa pembaca blog ini juga harus sebegini.


Hasil carian imej untuk i feel sad
Add caption

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home