Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, April 2, 2018

Pantai Sepat Global Run Fun 1 April 2018


Hasil carian imej untuk Global run pantai sepat 2018


Saya bimbang saya akan tercorot sebab saya obess. Namun saya fikir positif...mestilah ada orang yang tercorot. saya redha jea. Lagipun ini bukan pertandingan, ini suka-suka.

Jadi ahad 1 Aprill lalu ia berbeza dengan hujung minggu saya yang lain. Saya berlari suka-suka sejauh 7 km.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home