Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, September 9, 2011

Mama Shinta Musraika

Kelmarin bekas pelajar saya Bukhori, bekas pelajar saya semasa di Kolej Shahputra Pekan (kini Kolej Universiti Shahputra, dan semuga nanti jadi Universiti Shahputra) telah menjadi Follower saya. Beliau adalah antara pelajar saya yang rapat di Pekan dahulu. Kalau tak silap dah 8 tahun lalu...



Hari ini saya dapat follower baru, iaitu Mama Shinta Musraika. Unik namanya. Di sini saya ada letak beberapa gambar pasal blog http://lovingustory.blogspot.com/.

Dalam blog ini saya juga saya melihat pautan blog kawan maya saya, yang saya saya selalu baca blognya, iaitu http://adieachim.blogspot.com/.




Ada gambar keluarga di sini, best sebenarnya ada blog sebab dapat letak gambar orang yang kita sayang dan orang yangs ayang kita. Ke kadang saya rasa cemburu jugak sebab tak ada gambar yang betul-betul menunjukan saya bahagia. He he he.

Pun begitu saya tetap bersyukur apa yang tuhan beri, contohnya kasih sayang dari kucing jiran...(tak perlu baca dengan perasaan sedih...)



Saya tidak sempat lagi meneliti dengan detail tentang blog ini, namun saya sudah layari gambar-gambar yang memang mewakili seribu cerita. Dalam blog ini ada tempat-tempat menarik yang dikunjungi mereka.
Oh yea, pemblog ini juga merupakan seorang penulis. Sesiapa yang tangkap syahdu dengan arena cerpen (cerpen = cerita pendek, kalau cerpang = cerita panjang, he he he) boleh membacanya.
Jan: Kisah hidupku panjang, kalau buat filem kalah filem heri poter...tapi filemku heronya mati di akhir episod. Mati meragam (mati merana, heheeh)

7 comments:

Adie Achim said...

Sukiman: Terima kasih atas selitan (kira promosi la jugak kan) pautan blog saya tu.

p.s: Si seksi bani tu tanya pasal link blog Jan, nak bagi ker??

Jankaulu said...

he he he, sama-sama.

seksi bani tu siapa sebenarnya yea? penulisan dia menarik dan bersifat universal. Saya minat sangat kupasan dia yang ada unsur ilmu dan bukti.

Bagilah, saya berbesar hati...

Nong Andy said...

salam tuan rumah, tetiba blog ku menjadi n3.. terkezut kejap! memang di luar jangkaan. rasa macam kena promo pun ada ekekeke.. ya bro sukiman, jumpa blog kamu pun dari saudara blog adieachim.. baca punya baca tertarik nak follow.. ada gak baca n3 kamu yg lama2.. semalam BW sampai jam 1am :)

Jankaulu said...

ada lagi cerita/n3 yang tak ada dalam `perihal' tu, tak tahu nak katogerikan apa, he he he.

baca tak kisah Mankisue? he he he...saya konon nak menulis cerpen la tu...jadi cerpang. Pas tu tak siap-siap...he hehe

Nong Andy said...

Mankisue? emn.. lom habis explo lagi.. yup! saya pon sama. cerpen jadi cerpang.. muahahaha! cerpang pun cerpang la.. janji kita puas hati(sonok sendiri ekekeke..) o.k bro.. mlm ni saya terjah mankisue..

Jankaulu said...

he he he, saya tak pandai menulis...cuma suka-suka.

Mama4Aqil said...

salam...en sukiman..blog saya sekarang kena 'tutup' dulu..ramai sgt yg suka 'makan hati dalam diam dendam'..bahaya betul!jadi blog sekarang dlm renovation...

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home