Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, January 8, 2019

Azam tahun baru 2019

Apa-apa azam yang tidak berjaya pada tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya, saya kembalikan lagi kepada tahun 2019. Manakala azam yang berjaya, saya teruskan juga pada tahun 2019.
 
 
1. Azam untuk kurus.
 
Maksud kurus di sini bukanlah macam Kate Moss, kurus yang biasa-biasa...atau sekadar tidak gemuk. Ia penting atas factor kesihatan. Kita semakin tua, bukannya muda.
See the source image
Kate Moss
 
 
2. Azam untuk bersama ayah dan ibu dengan lebih kerap.
 
Saya mahu abiskan cuti tahunan lebih banyak untuk ayah dan ibu. Ayah dah 80 lebih dan emak dah 70 lebih. Masa adalah emas bagi kami.
 
See the source image
 
3. Azam untuk tidak membeli Tupperware.
 
Saya berazam tidak lagi mahu membeli Tupperware kerana sudah saya telah miliki satu almari besar. Kalau saya beli pun ia adalah untuk dijual semula.
 
 
4. Lebih banyak membaca.
 
Saya mahu otak saya terus meneroka, aktif dan boleh digunakan melalui zaman yang saya lalui dan akan lalui.
 
5. Melengkapkan album studio Madonna...
 
6. Cari kawan baru 
 
7. Tidor awal...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home