Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 5, 2014

Lada saya


1. Saya ada tanam lada dua pasu.

2. Anak lada ini ayah saya beri satu dan bekas adik ipar saya beri satu.

3. Saya wasap adik ipar saya dan beritahu pokok lada ini sudah besar dan tentu butuk buahnya sebab saya tidak memakannya.

4. Saya dicadangkan buat jeruk lada.

5. Campur cuka, garam dan gula. Siap!

6. Saya guna bekas plastic RM2 yg bekas jeruk buah.

7. Entah bila saya mahu memakannya.

8. Makan dengan mee goring sedap...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home