Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, August 18, 2020

Hari pertama berbuka puasa

Hari pertama saya sudah membuat kesalahan. Semalam saya makan banyak semasa berbuka puasa. Saya masak khas kerana saya berpuasa, saya masak daging goreng. 

Ada juga lauk beberapa malam iaitu sup yang saya simpan di dalam peti ais. Sup ni bila lama-lama ia akan jadi semakin sedap. Dan makin berseri apabila saya goreng pula ikan masim.  

Saya makan nasi bertambah dengan daging goreng dan sup. Saya makan pula kerepek, sebuah dan dua keping biskit Jacobs.

Alahai...hehe

Orang pandai masak susah kan?



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home