Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, August 7, 2015

Sharifah Aini - Maafkanlah




Lagu ini tidak ada kena mengena dengan kehidupan saya. Saya suka mendengar lagu yang berirama sebegini. Biarlah tidak ada mengena kisahnya dengan saya, saya tetap layan...

Saya suka sebab iramanya indah dan senikata puistis untuk menggambarkan sebuah perasaan...

Payah untuk menyanyi lagu sebegini tetapi dimulut Kak Pah ia melantun molek.

Saya suka dengar lagu cinta sebab ia memberi seribu perasaan. Antara cinta dan duit saya masih lagi tertarik dengan cinta sebab di dalam cinta ada kasih. Ada sayang... Haa...

Boleh layan lagu ni...

Saya tidak tahu apa masalah lagu Melayu dewasa ini... Yang jelas tidak merdu di telinga saya. Jauh lebih merdu lagu allahyarham Tan Sri P Ramlee. Meremang bulu roma...

Tetapi telinga masing-masing...tidaklah saya rasa pendapat saya ini benar bagi semua orang...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home