Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, August 20, 2015

Same script differeng cast...


Image result for same script different cast

1. Sudah lama saya dengar dia bercerai. 

2. Cuma pagi tadi sahaja saya berpeluang bertanya dengan dia empat mata.

2. Dia beritahu saya dia diceraikan kerana pilihan terbaru suaminya tidak mahu bermadu.

3.Tidak pula saya bertanya relakah dia bermadu jika pilihan terbaru suaminya rela bermadu? 

4. Adalah lebih baik saya banyak mendengar daripada bertanya itu-ini...(saya rasa)

5. Saya dapati ceritanya sama iaitu apabila suami jumpa `orang baru'...

6. Dan segala keburukan isteri dicanangkan...

7. Saya tidak banyak cakap, saya hanya beritahu dia `orang yang menghancurkan kasih sayang akan mendapat balasan...'

8. Saya yakinkan dia bahawa suaminya akan mendapat balasan yang teruk. Aci kerat jari. Saya yakin sangat sebab tuhan tak benarkan kasih sayang hidup tumbuh segar atas penderitaan orang yang teraniaya...

9. Tiba-tiba saya pulak jadi emo...he he






No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home