Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, August 19, 2015

Ayah masih tidak boleh bangun...

Tiga minggu lepas ayah naik motor ke Kuala Besut. Ayah mahu beli ikan segar dan murah. Namun ayah terlibat dengan kemalangan jalanraya dekat dengan jambatan Kuala Besut. Ayah dilanggar oleh kereta yang menuruni jambatan. Katanya ayah terpelanting jatuh tergolek.

Sehingga ke hari ini ayah masih tidak dapat bangun berdiri. Sudah tiga minggu. Ayah juga kencing berak di katil. Emak beritahu ayah menangis apabila berak sebab kesiankan mak yang menjaga ayah.

Peristiwa ini menyedihkan saya dari banyak segi, namun saya bersyukur kerana ayah saya selamat dan tidak cedera berat. Doktor kata ayah perlukan masa untuk pulih kerana faktor umur. Ayah sakit pinggang apabila jatuh tergolek.

Saya harap ayah saya cepat sembuh...  


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home