Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 8, 2020

Sakit lutut dan Donna

DONNA GLUCO-C PLUS MSM 90 CAPSULES | Shopee Malaysia

Saya kira saya mempunyai sakit lutut yang serius apabila terpaksa sembahyang menggunakan kerusi. Saya tidak berdaya untuk sembahnyang secara normal.

Mulanya saya berharap sakit lutut ini berlalu begitu sahaja. Namun ia semakin teruk apabila saya tidak boleh naik tangga. 

Sebenarnya `sakit' lutut itu lebih kepada tidak rasa selesa apabila membuat gerakan-gerakan tertentu. Dan kadang-kala terasa juga sakit sehingga saya terpaksa menggunakan krim untuk melegakannya.

Akhirnya saya berjumpa doktor untuk periksa. Doktor beritahu tidak ada yang serius sebab ia melibatkan otot sahaja. Tempurung litut saya dalam keadaan baik. Doktor hanya memberikan ubat penaham sakit dan krim sapu. Dan doktok juga menyarankan saya untuk beli supliment. Dia cadangkan Donna.

Saya membeli Donna. Saya masih ingat lagi pesan doktor, sakit lutut ini makan masa untuk sembuh. Saya fikir perlu masa kerana anggota itu selalu bergerak.

Saya dapati ada perubahan pada lutut saya, ia tidaklah rasa `ketat' seperti dahulu...

Saya tidak sabar untuk sembuh dan berjogging semula,,,


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home