Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, September 8, 2020

Cikgu Musa bin Ali (1971-2020)

 



Melalui wasap bekas pelajar PPYIT, saya menerima khabar kepermegian seorang kawan.

Saya terkejut besar kerana beliau masih muda, muda sedikit daripada saya.

Apabila kita mendengar khabar kematian orang yang pernah kita kenal, secara automatik kita akan teringat masa-masa kita bersama dengan mereka.

Saya kira saya lebih rapat dengan pelajar berbanding dengan para guru di bilik guru. Masa mula-mula masuk mengajar, saya suka berkawan dengan pelajar. Pun begitu suasana di bilik guru merapatkan kami para guru. Salah seorang sahabat saya ialah cikgu Musa. Cikgu Musa mengajar Ekonomi.

Saya berdoa beliau ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home