Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, September 7, 2020

LAZADA: Baja Tahi Ayam Organik (Pellet) 3kg

 



Pokok yang kita tanam mestilah kita peliharanya. Kalau binatang kita beri makan, kalau tumbuhan kita beri baja.

Agak kelakar jika kita menanam tanpa memberikan baja. Katalah kita yakin tanah itu sudah ada banyak zat galian. Namun kita mesti tahu, melalui masa zat galian itu akan habis.

Saya beli dari lazada sebab saya rasa mudah, dan elok bajanya. Saya sudah membelinya sebelum ini. Ini adalah pembelian lagi dari saya.

Bagi saya sebuah rumah itu bertambah serinya jika ada pokok-pokok.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home