Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, July 10, 2020

Saya tidak curang...

Saya perlukan teman baru yang lebih muda, lebih bertenaga dan menyenangkan saya...

Saya ada memikirkan dengan serius mahu membeli kereta Honda. Dan sejak itu Sisijay meragam macam macam.

Saya tidak percaya perkaitannya tetapi sejak itu ada sahaja sisijay rosak, minggu sebelumnya RM750, selepas itu RM320, dan khabarnya terbaru hampir RM4k...

Saya bukan curang tetapi saya perlukan teman baru yang lebih muda, lebih bertenaga dan menyenangkan saya...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home