Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, July 21, 2020

Berpisah jua....aaaa aaaa aaaaaaaa....(ikut stail lagu Ziana Zain)

Saya pernah mencemburui akan pasangan ini. Daripada mata saya ia sempurna, ia bagai pinang di belah dua. bagai monotorium disambung lagi. 

Sama padan lelaki dan perempuannya. Bahagia di depan mata saya. Oleh kerana saya selalu melihatnya maka saya selalu terasa kurangnya hidup saya... Mengapa hidup saya berlainan?

Namun di satu situasi saya berpeluang bertanyakan mengapa tiba-tiba berpisah? Tentulah saya mahu tahu kerana mereka role model perkhawinan kepada saya.

Setelah mendapat jawapan, saya terkedu. Apa yang boleh saya katakan kita tidak tahu apa yang ada dalam sesebuah perkhawinan itu. Yang orang biasa buat ialah bertabah dan memperlihatkan kesohorannya. Keberuntungan dan kegembiraan...

Tidak semua penceraian negatif, namun saya tidak mahu bercerai...tapi saya tak berkahwin pun...


Marriage broken and cut up by divorce. Wedding and engagement ring being cut by scissors. A symbol of divorce and broken marriage stock photography

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home