Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, July 15, 2020

Kelebihan bau Rose Forest (AIR FRESHENER DEXANDRA )


Terima hari ini, terima kasih Ina...


1. Semalam saya beli 2 penyegar udara bauan Rose Forest dari sahabat saya. Satu daripadanya saya mahu letak di opis saya...

2. Ada banyak lagi bau yang saya pernah cium tetapi tidak menarik hidung bagi saya, malah ada yang bau pelik, bau `dapur'.

3. Pun begitu saya tidaklah menghina bau dan pembeli terlibat kerana pastilah setiap orang ada citarasanya sendiri. Ada keunikannya sendiri.

4. Macam mana saya mahu menggambarkan sedapnya bau Rose Forest ini tanpa memperlekehkan bau-bau lain? Saya cuba...

5. Pertama ia bau bunga. Dan bunga tersebut adalah bunga rose. Bagi saya ia bukan saja bau wangi, ia juga rasa segar dan nyaman. Baunya lembut sahaja, tidak menyakitkan deria hidung. Bau semulajadi...

6. Bau yang menyenangkan membuatkan saya rasa tenang. Bila saya tenang hilang stress kerja.

7. Apabila saya google cari maklumat, memanglah tepat sekali pilihan citarasa saya Rose Forest! 



air-freshener-dexandra-kepala-batas
Saya pilih Rose Forest




air-freshener-dexandra-kepala-batas
Google

8. Jom mewangikan ruang...harganya hanya RM10 sebotol!




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home