Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 23, 2016

Saya tidak boleh jadi seperti mereka

Ayah saya pernah beritahu saya hidup seorang pensyarah aneh. Mungkin ayah saya merujuk kepada kehidupan seorang adiknya (seorang profesor). Pada masa itu saya masih tidak lagi menjadi pensyarah. Tidak terlintas.

Namun saya rasakan saya memang aneh walaupun saya bekerja sebagai apa pun. Apabila melihat hidup orang lain, saya rasa kehidupan orang lain sangat berlainan dan lebih menarik daripada saya. Tetapi saya tidak boleh jadi seperti mereka.



No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home