Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, February 23, 2016

Pindahlah!

" Laaa, pindahlah. Kalau duduk rumah sendiri, biarpun kecil kita selesa" Kata saya sambil cedok mee spageti yang terhidang di depan saya. Saya bukannya suka sangat masuk kedai Sikret Resipi ni, makan mee kedai mamak lagi best.  Tapi saya masuk sebab ada airkon. Sejuk sikit. Tempat pun selesa, sedap berbual.

Saya beria suruh kawan saya pindah dari rumah ibumertuanya. Saya bukan apa, sudah tidak suka mendengar dia mengadu pada saya menceritakan betapa dia tidak selesa di rumah ibu mertuannya. Saya pun tak suka ibu mertuanya itu...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home