Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Sunday, January 3, 2016

Salina dan Sarah


Ini adik saya (Salina) dgn anaknya Sarah (anak saudara saya).

Masa sangat cepat berlalu... Saya masih ingat lagi kami selalu menaiki bas ke Jerteh untuk adik saya `buat rambut'.  Adik saya selalu buat rambut dan mengayakan auratnya dengan pelbagai fesyen, kadang-kadang fesyen rambut dia macam maggie. He he he.

Kini adik saya bertudung sepenuhnya.

Anaknya bertudung semenjak kecil lagi...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home