Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, September 26, 2011

Sial Kemboja?



Pernah tak tengok bunga Kemboja. Bunga ini dulunya menghiasi perkuburan (selain lalang, he he he). Namun sekarang pokok ini sudah ada ditanam di hotel, di rumah kediaman dan tepi jalan di Kuantan. Bunga Kemboja berwarna warni. Wangi.
Saya sudah bercadang mahu menanam pokok bunga Kemboja ini di sekeliling pagar saya. Saya berpendapat pokok ini tetap cantik jika dia tak berbunga pun. Kalau berbunga pun cantik juga. Saya akan memilih pokok Kemboja yang berwarna putih.
Ada orang kata bunga Kemboja ini boleh membawa sial? Betul ke? He he he, tentulah saya tak percaya...
Jan: Orang bawa sial? He he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home