Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, February 24, 2014

Tiba-tiba saya rasa ingin bercinta lagi...

Semalam pulang dari kerja saya terus menuju ke bandar. Saya menuju ke kedai ais krem. Sekarang ada sebuah kedai khusus menjual ais krim. Terima kasih kepada siapa yang terlibat. Maksud saya terlibat sehingga wujudnya kedai tersebut.
 
Kali ini saya mahu rasa vanilla dan perasa cendol. Dua scope harganya RM2.30. Saya mampu.
 
Sambil memandu saya makan ais krim tersebut tetapi agak sukar kerana saya harus menggunakan sudu dan juga dalam masa yang sama kena pegang `cup' ais krim tersebut. Oleh kerana bimbang akan keselamatan orang lain di jalan raya, saya hentikan memakan ais krem dan bersabar menuju ke kawasan perumahan saya.
 
Sampai sahaja di hadapan rumah. Saya menikmati ais krim tersebut dalam kereta yang berhawa dingin. Bestnya tuhan sahaja yang tahu. maknanya saya ingat juga tuhan dalam waktu-waktu yang best. Apatahlagi waktu tak best...
 
Tiba-tiba saya rasa saya sudah bersedia untuk bercinta lagi...
 
Tetapi rasa itu sekejap sahaja kerana saya rasa saya tidak pernah pun sebenarnya berhenti dari mencintai dia...
 
Jan: Kesimpulannya mustahil untuk saya bercinta lagi walaupun saya mungkin kawin dan buat seks.


 

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home