Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, May 23, 2012

Tidak sehalus dulu...




" Saya tahu ada yang cakap suara saya sudah lain. saya bukannya muda lagi, suara pun begitu juga. Menyanyi tahun 70-an tak sama. Takkan saya nak menyanyi seperti tahun 70-an, suara halus tapi keadaan sekarang yang bentuk badan seperti hari ini. Pinggang pun tak ramping lagi (berseloroh). tapi saya selesa dengan keadaan sekarang, allahamdulilah."

Datok Sharifah Aini, 
duta kemanusiaan Pertubuhan Bantuan Islam Malaysia atau Islamic Aid Malaysia (IAM), 
mengakui tahap kemampuan suuaranya kini sudah tidak sama lagi dengan era kegemilangannya dullu iaitu tidak sehalus zaman awalnnya menyanyi pada era 70an.


Persembahan sempena Hari Ibu - Malam Amal kasihnya Ibu di Taming Sari Grand Ballroom, Hotel Royle Chulan.

Sumber: Raja Nurfatimah Mawar Mohamed, Berita Minggu -Bi-pop, 20 mei 2012.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home