Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Friday, March 25, 2011

Karim, Ustad Nazri dan Nizam singgah

Karim, ustad Nazri dan Nizam merupakan kawan saya semasa saya mengajar di Kolej Shahputra Pekan lebih kurang 5 tahun dahulu. Awal minggu ini dalam menjalankan urusan pemasaran, mereka singgah setulang di Muadzam.
Saya, Ja, Mek Zue dan Amy berjumpa mereka lepak sekejap di kedai tepi jalan. Banyak cerita terkumpul. Namun saya sudah berjanji untuk off rekod, tak akan disiarkan dalam blog saya.


Amy menjadi Pengetua AKL (Angkatan Kawan Lama)


Kelihatan Amy sedang menemu bual ustad Nazri, sebagai pengetua dia memang menjalankan tugas dengan cemerlang. Ustad Nazri kelihatan bahagia dan malu-malu di sepanjang perbualan. Semoga dia berbahagia hingga ke anak cucu... He he he.




Ja juga turut gembira, burung-burung berkejaran. Semua orang bahagia bekerja


Saya dituduh mempunyai kekasih gelap... Saya buat-buat malu dan serius seolah-olah perkara tersebut benar...(sebenarnya tidak benar)



Karim memberikan senyuman penuh berkrim



Sebenarnya Nizam ada datang seorang diri ke Muadzam 2 minggu lepas...


Nizam memberikan amaran pada saya, saya terpaksa berjanji tidak mahu hebohkan apa yang telah terjadi di Jordan dahulu...he he he. Lagipun itu cerita lama. Saya tidak mahulah blog saya ni jadi tempat hebohkan kisah cinta lama orang... Saya dah janji pada Nizam, saya kenalah simpan janji tersebut.


Jan: Banyak sangat cerita mereka saya tak dapat kesan mana satu mitos atau realiti...he he he. Namun saya harap mereka semua happy.


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home