Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, June 16, 2009

Kaki saya...

Saya merapatkan kedua-dua kaki saya dan berdiri betul-betul depan mak saya, lalu saya bertanya:

``Mak tengok kaki Abang ni bengkak ke?"

Saya memang perasan kaki saya dah jadi bulat, jari kaki pun montel-nontel. Saya bimbang la kot ada kaitan dengan tekanan darah tinggi saya ni.

Emak saya tunduk dan tekan-tekan dengan jarinya, lepas tu emak saya kata:

``Ini lemak, bukannya bengkak. Kalu bengkak lain bila kita tekan'' jawab mak saya selamba.

Jan: he he he.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home