Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Thursday, June 24, 2021

Menangani Covid: PN gagal dengan penuh bergaya.



Ramai nitizen sudah beranggapan kerajaan PN gagal menangani Covid 19.

Saya tidak cerdik, jadi saya tiada solusi untuk menghapuskan kemaraan covid 19. Namun saya seperti kebanyakan orang kebanyakan tetap percaya tentulah ada caranya. Sedangkan setiap racun ada penawarnya.

Saya ada membaca di media masa, negara-negara di Eropah sudah ada yang bebas covid. Maknanya tidak mustahil sesebuah negara itu boleh bebas covid. Tidak mustahil.

Saya percaya segalanya bergantung kepada polisi kerajaan... Rakyat yang bodoh pun boleh diperbodohkan lagi oleh kerajaan, inikan pula rakyat yang cerdik. Setakat ini polisi kerajaan gagal dengan berjayanya.

Tidak perlulah kita bergantung data kepada berita TV3, kita boleh lihat sendiri di sekeliling kita...




No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home