Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, June 2, 2014

Lama tak berFB

29 April lalu hari lahir saya. Saya tidak menyambutnya, saya hanya menghadiahkan diri dengan seutas jam tangan, yang murah sahaja.

Bagus juga membeli jam itu sebelum bulan 5 tahun depan. Maksud saya, sebelum GST.

Saya tidal mahu bercerita mengenai jam tangan Alion Delon saya, jugs bukan pasal GST yang saya berpendapat orang kerajaan sendiri gagal memahaminya...(macam mana nak beritahu rakyat).

Saya mahu bercerita pasal FB. Saya baru sebentar tadi buka FB, saya dapati ramai juga ucapkan selamat hari lahir. Sebulan lebih saya tidak membuka FB. Saya rasa biasa sahaja, hidup tanpa FB.

Namun saya tidak pula menidakkan kepentingan FB tersebut. Saya juga tidak berniat untuk menamatkan riwayat hidup FB saya...

Mungkin FB bukanlah cara hidup saya, entahlah... Kalau saya buka FB pun, saya hanya tekan like sahaja...
 
Terima kasih atas ucapan tersebut...

Saya tercari-cari juga FB orang yang pernah sangat saya sayangi...namun tak jumpa. Dan setiap kali itulah saya rasa dunia ini tidak adil dan saya sering teruji...

1 comment:

Anonymous said...

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home