Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, January 25, 2012

Pada ombak pantai Bukit Keluang

Semakin lama saya berada di kampung, semakin berat hati saya untuk balik semula ke Muadzam Shah. Di tepi pantai saya bertekad. Bila bersara nanti saya akan balik duduk di kampung. Saya nak melibatkan diri dalam pembangunan daerah Besut. Bukannya aktif sangat tetapi saya nak sumbangkan sesuatu.

Kata orang tempat jatuh lagikan dikenang, ini kan pula tempat berkasih sayang. Tapi tak apalah... tentu nanti adalah bahagian dia...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home