Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, December 8, 2010

Nasi basi...



Kata mak saya " Jika semalam kita termakan nasi basi, kenapa kita mesti ingat lagi?" Mak saya beritahu dia ada baca hal tersebut dalam buku `Jangan bersedih' . Buku yang famous dan dicetak berjutaan...


Buku tu saya beli untuk mak saya. Saya beli kat kedai buku popular juga tapi gambar di atas saya ambik di internate. Mak saya suka baca buku berunsur agama, berbeza dengan saya, he he he. Saya suka buku ekonomi dan hiasan dalaman...dan luaran...?
"Emmm...tok kena ke dia, kalu kena ke dia tentu dia sedih jugak..." Saya beritahu mak saya.



Jan: He he he

2 comments:

sal said...

assalamualaikum en jan
hadoi..trperanjat kak tengok gambar muka ensem tu..cerita awk menarik tak terkomen..

Jankaulu said...

biasa je sal. saya tulis yang terlintas...thanks.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home