Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, December 8, 2010

dia lihat saya daripada sudut lain...

WALAUPUN sudah 20 tahun lebih berlalu... saya masih ingat apa yang dia kata. Sebabnya dia ada kata sesuatu yang tak pernah orang atas muka bumi ini kata sebelum ini. Dan sampai mati tidak akan ada orang akan gambarkan saya sebegitu lagi kepada saya. Saya percaya sangat-sangat...
Hakikatnya saya akui...Saya senang ditipu...he he he (doh saya nok wat guane? he he he saya memang gitu). Saya mudah cair, he he he hanya dengan kata-kata. Saya sangat naif dan lurus pada zaman persekolahan. Dan siri-siri kenaifan ini berkesinambungan terus berlaku sampailah saya umur 40 tahun, he he he.
Tapi dia kata, dia ada kata. Sumpah...dia ada kata. Dia kata kepada kawannya. Pada masa tersebut dia tak tahu saya ada di sebelah tepi dinding. Dia tak nampak...he he he.
" Susah nak tipu sukiman, macam nak kerat kayu guna gergaji besi dan nak kerat besi guna gergaji kayu..."
Jan: tapi tu 23 tahun dulu...sekarang? Sekarang masih senang kena tipu, waaaaa....!!!

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home