Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, December 8, 2009

Najib dan Azlan bercuti ke Muadzam...

Azlan bin Ismail (anak kepada kakak saya)

Bersama kerusi dan kertas pen saya...

Dalam gambar nampak mesra tapi luar gambar, ya allah...


Gaya ni saya yang arah, biar nampak santai sikit...


Gaya duduk atas meja yang saya beli kat IKEA.


Bersama pokok lidah buaya saya.


Bersama deretan pasu tepi tingkap saya...


Bersama komputer yang saya guna




Najib bin Mohamad Sany (anak kepada adik lelaki saya)


Sekarang saya sangat gembira sebab mak saya datang lagi ke Muadzam. Kali ini tambah gembira sebab Allan dan Nakid turut serta. Dua orang anak saudara saya ini product perkahwinan kakak dan adik lelaki saya.


Jan: Semoga mereka lama duduk di rumah saya....

3 comments:

purpnine said...

dah beso najib nie...ingat time g umah mu dulu...pemalu beno die nie...hehehe...

Jankaulu said...

sekarang dah darjah satu, sifatnya kelakar...

Jankaulu said...

sori, dah tingkatan satu.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home