Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, November 13, 2019

E-Day 4.0 COBA


Hari ini adalah hari E-Day. Ramai pelajar yang menjual makanan yang mereka usahakan. aktiviti ini dianjurkan oleh pensyarah-pensyarah bahagian Pemasaran.

Saya lawati banyak gerai. Saya berpeluang melawat Gerai Krispy Mag.


Sebenarnya saya tidak suka makanan-makanan modern ni, tapi saya rasa juga. Ada yang sedap dan ada yang saya tidak boleh terima he he he. Namun Krispy Mag ini boleh diterima kerana ia sedap dan boleh mengenyangkan. namun tentulah tak boleh lawan kenyang nasi. He he he




Baguslah kalau ada aktiviti sebegini, tidaklah bosan. Pelajar mesti ambil peluang untuk mengembangkan idea dan buat sehabis baik untuk memajukan gerai-gerai mereka.




Dari gerai-gerai tersebut kita boleh lihat secara langsung isaha mereka dalam menjayakan jualan di gerai mereka.

Tidaklah boleh melepas batuk di tangga. Namun saya dapati aktiviti ini makin bertambah bagus dari satu semester kepada semester yang lain.


Sebenarnya ia adalah maggie!


Dalam penyediaan makanan di tempat sebegini, jauh dari dapur dekat dengan orang ramai, kita patutlah pakai sarung tangan dalam menyediakan makanan.

Sekian.

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home