Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Wednesday, February 4, 2015

Semoga kalau jadi suami, jadilah suami yang luarbiasa...


1. Kalau saya ada anak, mungkin mereka semua sudah besar panjang.

2. Namun saya hanya ada anak-anak saudara.

3. Anugerah yang tidak ternilai ini saya sambut dengan penuh kegembiraan. Ksyukuran.

4. Azlan (anak kakak saya) dan Najib (anak adik lelaki saya).

5. Mereka sudah menamati SPM mereka. Jadi sementara menunggu keputusan SPM mereka datang melawat saya di Muadzam Shah.

6. Semenjak kecil, kalau cuti mereka dating melawat saya.




Gambar diambil selepas kelas malam


7. Saya ada bawa mereka ke kampus. Biar mereka lihat cara hidup di kampus.

8. Semoga mereka akan minat belajar.





9. Saya juga bawa mereka ke pasaraya dan beli bahan-bahan masakan. Saya beritahu mereka bertanggungjawab memasak.

10.  Saya tidak akan ajar apa-apa. Mereka boleh rujuk buku-buku masakan saya. Boleh pilih apa yang mahu dimasak.

11. Saya beritahu sebenarnya tugas memasak adalah tugas lelaki. Tetapi isteri tolong lakukannya. Maka janganlah ego.


Najib menyediakan bahan masakanAdd caption




Ini hasil masakan mereka, sup dan ayam goring ala KFC


Kami juga ke Pizza Hurt

 
Saya bawa mereka makan di Tong Vilion Hotel...

12. Saya harap mereka jadi suami yang bertanggungjawab dan peka terhadap rumahtangga.... He he he.


13. Saya terlepas peluang untuk jadi suami yang bertanggungjawab. He he he.





 
 


No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home