Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Monday, September 15, 2014

Saya masih lagi membeli CD

Saya dapati generasi yang lebih terkemudian sudah amat berbeza dengan generasi saya. Beberapa perkara termasuk cara hidup sudah amat berbeza, (itu bukan lagi dibandingkan dengan pemikiran).

Salah satunya saya masih membeli CD. Membeli CD masih merupakan aktiviti bagi saya. Saya pernah keluar rumah semata-mata mahu cari CD Datuk Sharifah Aini. Saya bukannya jenis yang kunjungi kedai CD sebagai aktiviti sambilan bila ke Bandar atau pasar raya.

Pernah juga saya ke Giant Kuantan semata-mata nak ke kedai CD.

Saya memang berniat untuk ke kedai untuk membeli CD. Saya akan ke kedai membelek-belek CD lain juga. dan kadang-kadang saya dapati ada CD terbaru bagi beberapa orang artis yang saya kenal. Walaupun saya menyampah gila dengan juru jual yang bertanya saya mahu cari CD apa?, saya tetap ke kedai membeli CD.

Kesimpulannya, saya masih lagi membeli CD, saya tidak dipengaruhi oleh keadaan ekonomi semasa dan sebagainya (termasuk peredaran zaman). Saya masih ke kedai CD untuk membeli lagu-lagu yang saya mahu dengar.
 
Saya bukan jenis `download' dari internat...

Sekian...

4 comments:

Lan LoloQ said...

ohemjiii...baru sedar saya dah terlalu lama tak membeli CD...semua download dr internet...

Jankaulu said...

Lan pergi mandi, sabun dan gosok gigi.

Lap badan dan pakai baju, minyak Wangi...

pergi cari kedai sidi...tengok kot ada CD terbaru...he he he.

Lepas beli CD makan KFC...

alhamdulilah bersyukur dgn kehidupan...

Zukii Razzaq said...
This comment has been removed by the author.
Zukii Razzaq said...
This comment has been removed by the author.

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home