Salam...

"Personal musing inspired by past and ongoing experiences of my life…depicting how I feel and what comes hereafter. However it may also revolves around my personal whishes, hopes and beliefs which I often in doubt and wondering... what is the meaning of life.."

Total Pageviews

Followers

Tuesday, May 31, 2011

Menyohol karpet baru...he he he.

Gambar `kesan khas', kita buat macam x-ray, tetapi warna-warni.

Karpet ni warna merah, kelabu dan hitam...
Gambar tanpa kesan khas...

Anak saudara saya `merasmikannya'...


Jumaat minggu lepas, saya bercuti. Saya ikut kawan-kawan ke IKEA. Lama juga tidak berIKEA. Saja hendak lihat barang-barang baru. Saya bukannya nak beli apa-apa pun... Namun bila dah pergi beli juga pereng kecil, lilin wangi dan pisau. Saya beli barang yang murah dan kecil sahaja. Dan ada juga kawan saya yang kirim barang.

Dan selepas itu kami ke Nilai. Saya juga tak bercadang nak beli apa-apa. Sampai di sana saya berkenan kepada beberapa keping karpet. Kata penjual tersebut buatannya berkualiti. Kata penjual itu lagi karpet tersebut datang dari Pakistan, bukannya China.




Jan: Bulu dia lebat, tebal dan halus...

No comments:

Kadang-kadang

Kadang-kadang apabila realiti tidak menjadi, muncullah fantasi...

Home